آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک

باران موزیک

ویدیو جدید

نه سرمربی رئال مادرید ونه دستیارش در کنفرانس خبری پیش از برگزاری بازی شرکت نخواهند کرد
خبر داغ جدید خبر جدید دانلود مستند رونالدو رونالدو، بازیکنی با بهترین عملکرد در اروپا رئال در حال حاضر در بارسلون
به نامش و به یادش


*رسانه عاشقان کریستیانو رونالدو روزانه با جدیدترین اخبار و رویداد های مربوط به بهترین بازیکن جهان بروزرسانی می شود . همواره نظرات خود را را پیرامون سایت با ما در میان بگذارید،در این وبسایت هرگونه توهینی به تیم و بازیکن رقیب ممنوع میباشد.


عشق رئال-ضد مســـــــی
عاشقان مهدی مقدم
تیم یعنی لیورپول
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریستیانو رونالدو و آدرس cr7-rman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ads ads ads ads
کمی توضیح ...
نویسندگان
بازدید : بار

نه سرمربی رئال مادرید ونه دستیارش در کنفرانس خبری پیش از برگزاری بازی شرکت نخواهند کرد
 
گزارش روز: برای اجتناب از جنجالهای بیشتر؛ گفتگو برای تمام رئالی هاممنوع شد


   سکوت رسانه ای!این تصمیمی است که سران باشگاه رئال مادرید در آستانه دیدار هفته بعد تیمشان مقابل اسپانیول و درحالی که یک هفته دیگر تا برگزاری فینال جام حذفی اسپانیا باقی مانده گرفته اند.

این تصمیم درحالی اتخاذ شده که ژوزه مورینیو ودستیارش ایتور کارانکا در کنفرانس های خبری اخیرشان صحبت های جنجالی ای را برزبان آوردند و از همین رو وبرای اجتناب از اختلافات و جنجالهای بیشتر چنین تصمیمی اتخاذ شده. به همین خاطر هم هیچ کسی قبل از بازی امشب رئال مادرید مقابل اسپانیول با خبرنگاران صحبت نخواهد کرد و مشخص نیست که این سکوت رسانه ای تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس سران باشگاه مادریدی ازصحبت هایی که قبل از برگزاری بازی رئال مقابل وایادولید مطرح شد و حرفهایی که مورینیو درمورد کاسیاس و کریس زد و در نتیجه ، عواقب آن که صحبت های په په و دفاع او از کاسیاس بود اصلا راضی نیستند. جالب اینجا بود که باتاختن مورینیو به اینیستا، حالا بارسایی ها هم علیه مورینیو مصاحبه می کنند تا این آش شورتر از همیشه شود.

بعد از اتمام آن بازی آیتور کارانکا با خبرنگاران صحبت کرد . قبل از بازی با مالاگا دوباره خود مورینیو در سالن کنفرانس خبری حاضر شد تا بگوید که تا وقتی که او در رئال است،دیگو لوپس دروازه بان تیم اوست و به په په هم یادآوری کند که یک بازیکن 19 ساله جای او را گرفته. روز بعد از آن هم کارانکا درمورد په په صحبت کرد و درنهایت نوبت به سرخیو راموس رسید که حمایت و اتحاد را برای تیمش خواستار شود

این چهارمین باری است که هیچ یک از اعضای باشگاه رئال مادرید قبل از برگزاری یک بازی در جمع خبرنگاران قرار نمی گیرند. در نوامبر سال 2010 و قبل از بازیهای اسپورتینگ خیخون-رئال مادرید و رئال مادرید- اتلتیک دستور به سکوت رسانه ای داده شده بود تا ازافزایش جنجال میان مورینیو و مانولو پرسیادو، سرمربی فقید باشگاه خیخون کاسته شود. در سال 2012 قبل از بازی با ویارئال نیز چنین اتفاقی افتاده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 




برچسب ها : <-TagName->,


مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
مطالب گذشته
آمار کاربران
افراد آنلاین : online

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 49168
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1